dinsdag, december 04, 2012

Origami Newspaper Box

 I'm not at all an origami expert, but these boxes are so easy to fold that even I can do it :)
Ik ben absoluut geen origami expert, maar deze doosjes zijn zo eenvoudig te vouwen dat zelfs ik het kan :)  Ik volgde deze video

 I decorated this one with my hand carved stamp.
Voor dit doosje gebruikte ik een zelfgemaakte stempel.

 Snowflake die cuts, brads, a Darkroom Door inchie...  
The boxes can hold a glass jar with a tealight.
Uitgestanste sneeuwkristallen, splitpen, Darkroom Door inchie...
Er past een glaasje met waxinelichtje in.



*****

20 opmerkingen:

  1. Superleuk. Zo is simpel tijdschriftenpapier ineens mooi! Spot ik een 'theelichthouder' in een van de doosjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous little boxes you created! They are perfect for your little lights too.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En echt van de gazet gevouwen, wow! Heel mooi en ik zie er op de achtergrond nog een stapel geloof ik. Je hebt je vouwkunsten weer aangescherpt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kom nog even terug om te zeggen dat ik je foto's van de doosjes zo mooi vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze weer leuk!!!! Prachtige toepassing Godelieve!

    liefs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It looks very interesting.

    Greetings Biggi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige doosjes! En een leuke, goed te volgen tutorial, ik ga er zeker mee aan de slag. Maar jou uitwerking met de kerststempels is ook erg leuk.
    Groet, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk en origineel idee voor sfeerlichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattige doosjes ! Bedankt voor de link ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. THese boxes are brilliant, they would be lovely to use for treats on the table on Christmas day instead of Christmas Crackers.
    Thank you for sharing this great idea.
    Warmest best wishes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit SUPER LEUK Godelieve!
    Leuk idee om dat met dit papier te doen!
    Bedankt voor de link!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Ik ga die link es bekijken, ik word hebberig van zulke mooie voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk!!
    ik heb de link bekeken en ben gelijk aan de slag gegaan!
    Alleen mijn doosje is een beetje groot (krant groot), denk ik,
    en daardoor niet zo stevig.....
    Wat zijn de maten van jouw papier?
    erg leuk idee trouwens!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de video hebben ze het over A4 formaat. Ik heb een pagina uit de krant doormidden gesneden.

      Verwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.